Uzsākot informatīvā tālruņa darbību, pirmajā nedēļā saņemti vidēji 846 iedzīvotāju zvani dienā, taču šobrīd zvanu skaits ir sarucis līdz vidēji 208 zvaniem dienā. Izvērtējot iedzīvotāju interesi un saņemto zvanu intensitāti, turpmāk SPKC informatīvā tālruņa (67387661) speciālisti iedzīvotāju zvanus uzklausīs darba dienās no 8.30-19.00, brīvdienās no 9.00-17.00.
No 23.03.2020 SPKC informatīvā tālruņa darbinieki ir atbildējuši uz 11715 iedzīvotāju zvaniem, kas saistīti ar COVID-19, karantīnu, pašizolāciju, kā arī sniegtas norādes, kur var meklēt vairāk informācijas par interesējošo tēmu.
SPKC speciālisti atgādina, ka plašāka informācija par COVID – 19 aktualitātēm pieejama SPKC tīmekļa vietnē www.spkc.gov.lv
Informāciju sagatavoja:
SPKC Komunikācijas nodaļa